Постійне посилання: https://www.rvnews.rv.ua/post/view/quot-sil_po-quot-_otruyue_rivnyan
У Рівному споживачі не вперше скаржаться на якість продуктів в супермаркеті "Сільпо". Про це писали ще раніше. Адміністрація закладу обіцяє вирішити проблему прострочених товарів, однак, такі випадки трапляються дедалі частіше.
Черговою жертвою неякісних продуктів у "Сільпо" стала журналістка Інна Білецька. Про це вона написала на своїй сторінці у Фейсбук. Журналістку також підтримали інші користувачі. Зокрема своєю історією поділилася начальниця міського управління охорони здоров`я Вікторія Покоєвчук:
- В неділю я повернула крильця і стегенця в Сільпо біля Чайки. Без проблем повернула, але прикро. Виявляється, у них чи то звичка чи то система травити нарід.
Тож рівнянам радять прискіпливіше придивлятися до товарів та дат виготовлення, а також не боятися відстоювати права споживача. У разі виявлення недоброякісних продуктів - відразу звертатися до адміністрації торговельного закладу. Адже працівники супермаркетів часто вдаються до різноманітних хитрощів - наприклад, виставляти більш старий товар наперед, змінювати цінники, наклеювати кілька маркувань тощо.
Як повідомила журналісту порталу "ЧаРівне.інфо" старший інспектор Інспекція з питань захисту прав споживачів у Рівненській області Ірина Ковальчук, протягом усього часу споживачі мали змогу писати заяви щодо неякісних товарів. Ці заяви направлялися до Держспоживінспекції України, розглядалися, а потім надсилалася відповідь, згідно якої рівненське управління могло здійснити позапланову перевірку.
Однак, з першого січня 2016 року цим займатиметься інша структура - Державна служба з питань безпечності харчових продуктів та захисту прав споживачів: ПАТОВА СИТУАЦІЯ У РІВНОМУ: СКАРЖИТИСЯ НЕМАЄ КУДИ
Зазвичай відвідувачі торговельних закладів можуть звертатися у таких випадках до адміністрації закладу. Після скарги товар має бути вилучений з обігу, зазначає Ірина Ковальчук.
Окрім цього рівнянам радять пильно дивитися на дату виготовлення товару. Якщо ви виявили два маркування, наклеєні одне на одного, - це також може слугувати підставою для скарги. Відповідальність, яка може загрожувати торговельним точкам - це 200 % штрафу від залишку партії продуктів, на яку скаржилися.
Втім, до повноцінної роботи Державної служби з питань безпечності харчових продуктів та захисту прав споживачів нікому буде проводити рейди у супермаркети. Споживачі можуть написати заяву, але перевірка за її висновками проводитися не буде, сказали у Держспоживінспекції Рівненської області.
Натомість в міському управлінні торгівлі та громадського харчування нам повідомили, що максимум, що можуть зробити - це поспілкуватися із власниками торговельних закладів.
- Ми можемо провести із підприємцями, які здійснюють торгівлю, розмову. Попередити їх. А з новою структурою - це так само як з новою поліцією, коли ми не знаємо, як буде діяти структура. Я вам нічого не можу порадити. Потрібно звертатися у вищі органи. Трохи невизначений момент виходить, - додала спеціаліст міського управління торгівлі та громадського харчування Олена Собчук.
Таким чином перш за все споживачам слід розраховувати на власну пильність, обережність та принциповість у відстоюванні своїх прав. Адже поки не запрацює Державна служба з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, перевіряючі органи все, що можуть - це лише прийняти вашу скаргу:
- Ми перебуваємо в стадії реорганізації, - пояснила начальник відділу документального забезпечення та взаємодії з громадськістю Головного управління Держсанепідслужби у Рівненській області Ірина Шай. - Ми не можемо виходити на ці об`єкти, тому що в нову структуру ще не набрані люди. Така правова колізія. Попередньо відомо, що частина працівників набиратиметься на конкурсній основі.
тернопіль
новини тернополя
новини тернопільщини
тернопільські новини
Вибрано елементів :
Перетягніть файли сюди, щоб завантажити
або
Максимальний розмір файлу : 50 Мб
Вибрані елементи