Використано фото Роман Стасюк з ФБ
Фірма депутата Рівнеради від «Радикальної партії Олега Ляшка» Романа Стасюка окрім всього займається ремонтом ліфтів. Директор ТзОВ «Арм-Еко» зізнається, що інколи отримує скарги рівнян щодо роботи відремонтованих ліфтів. Нещодавно підприємство проводило роботи в одному з будинків на вулиці Соборній.
Так, з 7 по 24 грудня «Арм-Еко» виконувало роботи з капітального ремонту двох ліфтів в будинку по Соборній, 36 – в першому та другому під’їздах. Згідно проектно-кошторисної документації виконання робіт коштувало 269 565, 47 грн. Послуги замовляло міське управління ЖКГ.
Втім, у мешканців будинку виникло чимало зауважень до роботи щойно відремонтованих ліфтів. Про це у Фейсбук також писала журналістка Інна Білецька.
- 270 тисяч. Ви думаєте, такі гроші можна заробити лише нашвидкоруч вигадавши недолугий бренд міста, і написавши примітивну концепцію? Ви помиляєтесь. Можна ще відремонтувати два ліфта. Назвати ремонт капітальним і вшитися. Саме так заробила 270 тисяч міських бюджетних грошей успішна фірма АРМ-ЕКО, яку очолює керівник найрадикальнішої з фракцій у міськраді. Романе Стасюк, жителі Соборної, 36, дякувати вам просили. У них в кабінах ліфтів тепер є новенькі кнопочки, і навіть на деяких поверхах є новенькі, тільки от ліфти, відремонтовані вами капітально, працюють ще гірше і зупиняються ще частіше. Бюджетних грошей людям не шкода, на те вони і бюджетні, щоб місцеві селебріті ділили їх як зручно, але що обурює мешканців - так це місяць життя без ліфтів і жодного покращення. А за кнопочки - низький уклін, - зазначила Інна Білецька.
Однак, Роман Стасюк переконує, що журналістка недосконало вивчила це питання. Директор «Арм-Еко» розповідає, що ліфти були встановлені у 1986 році. Термін експлуатації становить 25 років. Після цього ліфти слід повністю міняти, але за браком коштів вирішили провести капітальний ремонт, аби таким чином, продовжити експлуатацію на 3-4 роки.
За словами Романа Стасюка, скарг від рівнян не надходило. Те ж саме підтвердив начальник ЖКП «Покровське» Олег Бездіжий.
- Управління ЖКГ подає заявку на експертне обстеження в ДП «Рівненський експертно-технічний центр». Потім робиться дефектний акт в цих двох під’їздах. Потім – проектно-кошторисна документація. Після цього Укрдержбудекспертиза проводить державну експертизу. Опісля – направляється на перевірку в ЖКГ. Підписується договір, - каже Роман Стасюк. – Так як ліфт обслуговується не нашою організацією, то створюється комісія і передається на виконання капітального ремонту. Ми виконали роботи, які були вказані у проекті. Потім експертно-технічний центр проводить випробовування виконаних робіт. 24 грудня ми передали ліфти в ЖЕК і обслуговуючій організації. З 24 грудня ми не маємо доступу до цих ліфтів. Скарг від мешканців будинку та від представників обслуговуючої організації до нас не надходило. Гроші за обслуговування ліфтів отримує обслуговуюча організація, за утримання ліфтів вона несе відповідальність.
- Немає скарг від мешканців будинку. Тому не можу вам щось сказати, бо я контролюю диспетчерську. Якщо скарги й були, то вони передавалися б на «Арм-Еко» та «Рівнеліфт». Але я вчора особисто перевіряв – скарг не було. Можливо, на пару годин зупинявся, але реальних зупинок не було, - говорить Олег Бездіжий.
Тим не менш скарги рівняни все ж мають. Якщо в одному під’їзді одна із мешканок розповіла, що робота була виконана оперативно, чим вона була задоволена, то в іншому - жителі мають ряд зауважень до роботи ліфту:
- Ми поселилися в цей будинок нещодавно. Але хочу сказати, що ліфт часто не працює. Особисто я помічала як три рази зупинявся. Це було після Нового року, на Щедрий вечір, якось на свята припадало. Живемо на п’ятому поверсі, тож ліфтом доводиться користуватися, але він часто не працює. Зі старими кнопками якось добре працював, - каже жителька будинку по Соборній, 36 Ірина Опанасюк.
- Наприклад, позавчора не працював. Один із мешканців змушений був йти сходами, бо зупинився, - додає мешканка будинку по Соборній, 36 Марія Антонівна.
На фото будинок по Соборній, 36
Разом з тим, керівник ПрАТ "Рівнеліфт" Володимир Варжель послався на те, що не володіє даними, скільки було зупинок ліфтів, тому запевнив, що дасть вказівку аварійній службі виїхати за цією адресою та зібрати необхідну інформацію:
- Ми здійснюємо виїзди аварійної служби, яка може точно сказати, скільки було зупинок. Гарантія має бути 12 місяців. ЖКП «Покровське» уклало з нами договір щодо обслуговування цих ліфтів. Я дам задачу, хай аварійна служба подивиться. Коли матимемо цю інформацію, то можна буде говорити предметно. І тоді зможу щось вам сказати, - пояснив Володимир Варжель.
ОНОВЛЕНО: Після повторного дзвінка Володимир Варжель сказав, що у другому під`їзді капремонт зроблений неякісно. Він повідомив, що за неповний місяць у другому під`їзді сталося 8 зупинок, а у першому - дві: "Ремонт зроблений неякісно. Ми мусимо усувати і доробляти. Я знаю, що у цьому світі правди немає, тому звертатися нікуди не буду. Є ліфти, у яких немає жодних зупинок, а тут вже вісім зупинок, то як ви вважаєте? Добре ремонт зроблений?" - питає керівник "Рівнеліфту"