Львівська залізниця з 4 лютого закрилавузькоколійку Антонівка-Зарічне, розташовану на півночі Рівненської області.
Причиною такого рішення стала крадіжка 5 кілометрів проводів повітряної лінії зв'язку на перегоні Зарічне-Біла.
"В умовах, коли функціонування залізниці, убезпечення перевезень на ділянці постійно ускладнюється через несанкціоновані втручання сторонніх осіб, викрадення деталей колії, енергоживлення, підкопи шукачів бурштину та ін., Львівська залізниця стурбована ситуацією і змушена для убезпечення перевезень припинити рух потягів на вузькоколійці до моменту повного відновлення роботи всіх систем", - йдеться в заяві залізниці.
Тим часом активіст громадського контролю "Укрзалізниці" Віктор Гарвона в коментарі LB.ua висловив здивування таким рішення Львівської залізниці. "Скориставшись приводом, львівська філія навіть не розглядала можливість обмежити маршрут до станції Біла [від Антонівки]. На цій ділянці нічого не вкрали. Такі дії однозначно свідчать про те, що справжня причина такого рішення - бажання залізничників розправитися зі збитковими пасажирами важкодоступних районів Рівненської області", - обурився він.
Він також заявив, що викрадені проводи зв'язку потрібні для того, щоб розводити зустрічні потяги, тоді як на вузькоколійці зустрічного руху немає.
Вузькоколійка Антонівка-Зарічне, або "кукушка", має колію шириною 750 мм (звичайна залізнична - 1520 мм); протяжність дороги між Антонівкою і Зарічним - 106 км. Для жителів кількох десятків сіл ця вузькоколійка досі залишається найшвидшим і доступним способом дістатися на роботу чи до школи.
Фото: tov-tob.livejournal.com
"Укрзалізниця" ще торік попереджала, що ця ділянка щороку приносить магістралі щонайменше 8 млн гривень збитків, утримувати її занадто складно.