Як розповіли в Укравтодорі, основу дорожнього покриття влаштовують методом холодної регенерації. Ресайклер перемелює існуючі шари дорожнього одягу зі щебенем, бітумом та цементом, утворюючи «подушку». Після цього котки ущільнюють майбутню основу та готують її до укладання асфальтобетону.
Нагадаємо, Північний обхід міста Рівне складається з трьох черг. Сьогодні роботи проводяться на всіх майданчиках. Загальна протяжність дороги становить 14,2 км.
«Це потужна та дуже потрібна дорога для Рівненщини, яка будується в рамках президентського проєкту «Велике будівництво». Об’єкт має І категорію класифікації, адже складається із 4 смуг для руху. Автошлях допоможе розвантажити обласний центр від транзитного транспорту, передусім того, що рухається магістралями М-06 Київ – Чоп та Н-22 КПП Устилуг – Луцьк – Рівне, та забезпечить комфортний транспортний коридор для Волині в східному напрямку», - прокоментував голова Рівненської ОДА Віталій Коваль.
Детально про роботи на трьох чергах дороги.
- Перша черга: Будівництво 6 кілометрів дороги від траси Н-25 до села Хотин. На ділянці триває спорудження кільцевої розв‘язки в місці примикання до траси Н-25, а також шляхопроводу над залізницею та естакади над природнім яром. Генпідрядник «ДБТ 2».
- Друга черга: Реконструкція існуючої ділянки дороги Т-18-32. Роботи охопили 4 км від села Хотин до Рівнеазоту. Там демонтовано стару «бетонку», триває перевлаштування інженерних мереж: газопроводів, каналізаційних мереож, тощо. Також підрядник проводить влаштування систем дренажу та водовідведення. Генпідрядник «Хмельницьке ШБУ-56 (URD)».
- Третя черга: Поточний ремонт дороги Т-18-32 від Рівнеазоту до траси Н-22. Проведено фрезерування залишків зношеного асфальтобетонного покриття. Стартувала регенерація основи. Генпідрядник «Хмельницьке ШБУ-56 (URD)».
Прес-служба РОДА