Постійне посилання: https://www.rvnews.rv.ua/post/view/1605202203-tretyak-vitrativ-bilshe-na-vibori-nizh-shakirzyan
Громадянська мережа ОПОРА у Рівному проаналізувала фінансові звіти про надходження та використання коштів виборчих фондів кандидатів на посаду міського голови Рівного. Згідно з офіційними даними, Олександр Третяк витратив на виборчу кампанію більше, аніж Віктор Шакирзян.
Віктор Шакирзян ("Рівне Разом") – 679 746 витратив гривень.
Олександр Третяк ("Європейська Солідарність"), витратив 719 207 гривень.
Крім того, спостерігачі ОПОРИ проаналізували тендецію використання соціальної мережі “Фейсбук”кандидатами для комунікації з виборцями.
“Кандидат на посаду міського голови від політичної сили «Рівне Разом» Віктор Шакирзян за період із 25 червня 2019 року і до 7 листопада 2020 року витратив на рекламу, пов’язану із соціальними питаннями або політикою 1999$, а за період з 1 листопада 2020 року до 7 листопада 2020 року – менше 100$”, - зазначають в ОПОРІ.
Натомість на рекламу у Фейсбуці Олександр Третяк витратив удвічі більше.
“Кандидат на посаду міського голови Рівного від політичної сили «Європейська Солідарність» Олександр Третяк за період із 25 червня 2019 року і до 7 листопада 2020 року витратив на рекламу, пов’язану із соціальними питаннями або політикою 4149$, а за період з 1 листопада 2020 року до 7 листопада 2020 року інвестував у трансляцію своїх постів 133$”, - пишуть в ОПОРІ. До слова, найбільше коштів на агітацію витратили Віталій Коваль ("Слуга Народу") - 1 657 765 грн. та Юрій Вознюк ("За Майбутнє") - 1 615 025 грн.
рівне
новини рівного
новини рівненщини
рівненські новини
Шакирзян
третяк
вибори
витрати
Вибрано елементів :
Перетягніть файли сюди, щоб завантажити
або
Максимальний розмір файлу : 50 Мб
Вибрані елементи