Постійне посилання: https://www.rvnews.rv.ua/post/view/1557501977-ostrog-stane-mistom-scho-ob-ednue
Лого уособлює мінімалістичний стиль та зображує Татарську вежу або ж «Культурний барбакан».
Головний меседж, який несе у собі ребрендинг – «Острог, місто що об’єднує».
«Ребрендинг Острога – непересічна подія для міста. І це дуже правильно, що сьогоднішню презентацію ми проводимо тут, у Рівному. Це ще раз доводить, що Острог – туристичний центр області та усієї західної України. А фундатори змін, які по-новому хочуть бачити древній Острог, надзвичайні молодці. Ця творча та прогресивна команда робить усе, аби історичне місто було ще більш впізнаваним не лише на карті Україні, а й світу», - зазначив перший заступник голови Рівненської ОДА Віталій Ундір.
Над розробкою лого працювали графічні дизайнери Анастасія Забаріна та Віктор Черенков.
«Відтепер туристичний логотип міста стане одним з тих проектів, які допоможуть Острогу стати більш помітним на туристичній мапі України. Суть ребрендингу полягає в тому, щоб зробити місто ще більш привабливим. Ми вирішили використати вежу, як культурну локацію, яких не вистачає у зв’язку із значним пожвавленням культурного життя Острога», - зауважує завідувачка відділу туризму Острозької міської ради Олеся Гощук.
Окрім презентації нового логотипу, присутніх ознайомили і новою туристичною мапою міста, показали промовідео та ознайомили із новими послугами в музеях.
На карті зображені культурні та історичні пам’ятки, зокрема, Музеї книги, нумізматики та краєзнавчий, а також Татарська вежа, Острозький замок та Острозька академія. Ще на мапі присутні позначки цілодобових магазинів, аптек, готелів, заклади розваг та харчування.
«Туризм на Рівненщині розвивається дуже стрімко. Це актуальна та потрібна тема, яка кожного сезону приваблює туристів з різних куточків України. Новий бренд міста зможуть використовувати сувенірних продукція та інших презентаційних матеріалах. Маємо велику надію, що ребрендинг Острога збільшить кількість туристів та покращить свою привабливість», - зауважив заступник голови Рівненської ОДА Олександр Корнійчук.
За даними мобільних туроператорів у минулому році Рівненщиною подорожувало майже 5 мільйонів туристів.
Рівненщина
Острог
логотип
ребрендинг
місто що об'єднує
презентація лого
Вибрано елементів :
Перетягніть файли сюди, щоб завантажити
або
Максимальний розмір файлу : 50 Мб
Вибрані елементи