Постійне посилання: https://www.rvnews.rv.ua/post/view/1541626394-pedagogi-rivnenschini-osvoyuvali-kraschi-marketingovi-praktiki-v-ostrozkiy-gimnazii-foto
У четвер, 1 листопада, на базі Острозького навчально-виховного комплексу «ЗОШ І – ІІІ ст. – гімназія» відбулося засідання обласної творчої групи керівників спеціалізованих шкіл (шкіл-інтернатів), гімназій, ліцеїв, колегіумів із проблеми «Освітній маркетинг як стратегія розвитку сучасного закладу освіти», тема чергового засідання: «Маркетингове забезпечення якості освітніх послуг». Головними організаторами заходу були кабінет управління навчальними закладами інституту післядипломної педагогічної роботи (РОІППО), методичний кабінет відділу освіти виконкому Острозької міської ради.
У форматі професійних діалогів, дискусій, майстер-класу, презентації проектів тощо було теоретично обґрунтовано маркетингові засади управління сучасним закладом загальної середньої освіти. Під час засідання виступали Микола Люшин, кандидат педагогічних наук, керівник творчої групи, завідувач кабінету управління навчальними закладами інституту; Оксана Ситницька, заступник міського голови Острозької міської ради; Людмила Кухарук, начальник відділу освіти виконкому Острозької міської ради; Алла Параниця, директор Острозького НВК «Школа І – ІІІ ступенів – гімназія». Учасники творчої груп обговорили сутність управлінської діяльності сучасного керівника освіти з позицій маркетингу. Основний акцент було зроблено на досвіді стратегії маркетингової діяльності міської ради Острога. Також для гостей міста було представлено здобутки та перспективи розвитку освітньої галузі у нашому місті та продемонстровано маркетингові комунікації Острозької гімназії у процесі управління якістю освітніх послуг.
Також під час семінару вчителі гімназії презентували результати та методики роботи, проводили майстер-класи: Лариса Конончук, вчитель історії та правознавства, керівник науково-краєзнавчого об’єднання «Спадщина», Ірина Ситник, практичний психолог і соціальний педагог, Юлія Філінюк, педагог-організатор та Наталія Гузій, вчитель трудового навчання і технологій.
Особливе захоплення в учасників робочої групи викликали екскурсія навчальним закладом та представлені проекти учнівського самоврядування, зокрема: «Медіація – твій шлях до порозуміння», «Мультиплекс по-острозьки», діяльність науково-краєзнавчого об’єднання «Спадщина» та майстер-клас «Від історії до сучасності».
За підсумками роботи творчої групи було розроблено рекомендації щодо маркетингового забезпечення якості освітніх послуг. Завершилося засідання ознайомленням гостей міста з окремими історико-культурними пам’ятками Острога та екскурсією Національним університетом «Острозька академія».
рівне
новини рівного
новини рівненщини
рівненські новини
Острог
Острозький НВК «ЗОШ І – ІІІ ст. – гімназія»
«Освітній маркетинг як стратегія розвитку сучасного закладу освіти»
маркетинг
освіта
педагогіка
Вибрано елементів :
Перетягніть файли сюди, щоб завантажити
або
Максимальний розмір файлу : 50 Мб
Вибрані елементи