Постійне посилання: https://www.rvnews.rv.ua/post/view/1521235287-diyalnist-komunalnih-pidpriemstv-vidteper-bude-prozoroyu
16 березня на черговій сесії Рівненської обласної ради депутати затвердили Порядок оприлюднення інформації, що стосується діяльності комунальних підприємств. За це рішення проголосували 43 депутати з 55 зареєстрованих.
Дане рішення носить антикорупційний характер і має на меті забезпечити ефективне управління об’єктами спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Рівненської області, а також прозорість, відкритість, вільний доступ до інформації щодо діяльності комунальних підприємств.
Затверджений Порядок визначає процедуру, періодичність та строки оприлюднення інформації про діяльність комунальних підприємств. Нагадаємо, що відповідно до переліку об’єктів спільної власності територіальних громад області, затвердженого рішенням обласної ради від 25.10.2013 №1055 зі змінами, затвердженими рішенням від 17.06.2014 №1208, до спільної власності сіл, селищ, міст Рівненської області належать наступні комунальні підприємства: КП «Автобаза», КП «Їдальня №20», КП «Управління майновим комплексом», КП «Рівненський будинок вчених», КП «Аптека «Ліки», КП «Рівнекнига», КП «Рівненське обласне бюро технічної інвентаризації», ОКП «Міжнародний аеропорт Рівне», РОВКПВКГ «Рівнеоблводоканал».
Згадані підприємства мають оприлюднювати інформацію про свою діяльність шляхом розміщення відповідних документів та матеріалів на власній веб-сторінці (веб-сайті) разом з іншою інформацією про підприємство, що підлягає оприлюдненню відповідно до закону.
У разі відсутності у підприємства власної веб-сторінки (веб-сайту) така інформація розміщується на офіційному веб-сайті органу управління у спеціальному розділі щодо діяльності підприємства разом з іншою інформацією про підприємство, що підлягає оприлюдненню відповідно до закону.
Прийняли таке рішення депутати керуючись нормами чинного законодавства, у відповідності до ч. 8 ст. 78 Господарського кодексу України, Законами України «Про відкритість використання публічних коштів», п. 4 ст. 14 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», Постановою Кабінету Міністрів України від. 21.10.2015 р. № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних», ст. 17, ч. 1 чт. 52, ч. 6 ст. 59 Закону України «Про місцеве самоврядування». Сам проект рішення ініціював виконавчий апарат Рівненської обласної ради, зважаючи на відповідне звернення ГО «Центр суспільних дій «Сівітас».
«Ми дуже вдячні депутатам і представникам виконавчого апарату обласної ради за плідну співпрацю та за прагнення бути відкритішими та прозорішими. Обласна рада вкотре підтверджує, що не випадково займає високі позиції у всеукраїнських рейтингах прозорості. Ми сподіваємося, що інші органи місцевого самоврядування Рівненщини також приведуть свою діяльність у відповідність до норм чинного законодавства, адже прийняття таких порядків оприлюднення інформації є виключною функцією місцевих рад, а їх наявність – вимогою Господарського кодексу України» – зазначив голова ГО «Центр суспільних дій «Сівітас» Володимир Зиль.
Інформація, яка відтепер підлягає обов’язковому оприлюдненню:
Нагадаємо, першими порядок оприлюднення інформації про діяльність комунальних підприємств, розроблений ГО «Центр суспільних дій «Сівітас» прийняли депутати Здолбунівської міської ради, а згодом – Дубенської МР ще у 2016 році з ініціативи журналістки Ольги Ферар. Громадськість міст пильно стежить за виконанням цих рішень.
Матеріал публікується в рамках проекту «Прозорі комунальні підприємства», який реалізується «Центром «ЕЙДОС» за фінансової підтримки Посольства Королівства Нідерландів в Україні в рамках Програми MATRA.
ГО «Центр суспільних дій «Сівітас» є регіональним партнером Центру «Ейдос» і координує впровадженням проекту в Рівненській області.
рівне
новини рівного
новини рівненщини
рівненські новини
Рівненська обласна рада
«Центр суспільних дій «Сівітас»
Вибрано елементів :
Перетягніть файли сюди, щоб завантажити
або
Максимальний розмір файлу : 50 Мб
Вибрані елементи